Ledstores Europe in de top 50 Challenger van het jaar

Voor de vijftiende keer selecteerde Sprout de top 50 scale-ups en start-ups die nieuwe markten uitvinden of bestaande businessmodellen op zijn kop zetten. Deze ondernemers nemen geen genoegen met de status quo en laten zien hoe werkprocessen beter, sneller, goedkoper en sterker aanpakt, ook tijdens een pandemie. Ledstores Europe staat met trots in de top 50.

De bekendmaking van de Challenger van het jaar

Jaarlijks geeft Sprout een podium aan de meest eigenwijze koplopers. Dit zijn ondernemers die de uitdaging aangaan met een vernieuwend model, een groenere business en een betere techniek. Dinsdag 17 november wordt bekend gemaakt wie de Challenger van het jaar is. Hiervoor zullen 3 finalisten tegenover elkaar elk hun eigen pitch geven, en wordt vervolgens door de jury bepaald wie de grote winnaar is. 

De opinie van Kemal Tas over de gevolgen van COVID-19 op de e-commerce branche

Volgens Kemal Tas zullen de gevolgen van COVID-19 blijvend effect hebben op de e-commerce branche. Men wordt door deze gekke tijd meer bewust van het gemak van online shoppen. Hoogstwaarschijnlijk zullen consumenten na het coronavirus nog steeds meer gebruik maken van online shoppen dan voor de pandemie. 

De e-commerce is een belangrijke schakel in de maatschappij

Gelukkig hebben de gevolgen van het coronavirus een positief effect gehad op de verkoopcijfers van Ledstores Europe. In de business to consumer markt heeft dit geleid tot een stijging van tussen de 30% en 40%. In de business to business markt heeft dit gezorgd voor een stijging van 20%. Wij hebben gemerkt dat consumenten meer thuis zijn gaan klussen in deze tijd. Ook zijn veel bedrijven gaan verbouwen in de tijd dat zij noodgedwongen dicht moesten. Tijdens het coronavirus heeft een ieder gemerkt dat de e-commerce een belangrijke schakel is in de maatschappij. Elk huishouden kon vanuit huis zijn inkopen doen, wat als veilig wordt ervaren in deze tijd. 

 

 

You must be logged in to post a comment.
en_GB